Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T19:27:04+01:00
Owijać w bawełnę-kłamać
pleść trzy po trzy-mówić coś całkiem bez sensu
siedzi kołkiem-siedzi prosto,spokojnie
nosili wodę-?
9 3 9
2010-02-08T19:30:43+01:00
Owijać w bawełne - nie mówi prosto z mostu, czyli okrążać temat.

pleść trzy po trzy - mówić bez sensu, pleść bzdury


siedzi kołkiem-nie rusza się przez dłuższy czas

7 3 7
2010-02-08T19:34:14+01:00
Owijać w bawełne - mowic w sposob niejasny , nieprecycyjny , unikac czegos powiedzenia wprost
pleść trzy po trzy - mowić rzeczy nonsensowne , absurdalne
siedzi kółkiem - - nie ruszać się z miejsca , przez najbliższe tygodnie
6 3 6