Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T19:30:12+01:00
Czy chcesz nosić mundurki?
Czy masz argumenty przeciw noszeniu mundurków?
Jakie mundurki chciałbyś nosic?
Czy chłopcy i dziewczyny powinni nosić takie same mundurki?
Czy mundurki powinny być ubierane na coś, czy np. w postaci koszulki?
Czy mundurki powinny mieć postac całego stroju, np. spódniczka + koszula?
Czy nakaz noszenia mundurków powinno się wycofać?
2010-02-08T19:30:55+01:00
1.czy podoba Wam się mundurek,który nosicie?
2.Czy chcielibyście żeby mundurek składał się tylko z górnej części ubioru czy cały strój
3.Czy chcielibyscie jeden dzień bez mundurków?
4.Czy chcieli byscie miec różnokolorowe mundurki(Kazda klasa inny kolor,lub poziom wiekowy)

Nie wiem czy o to chodziło:)
2010-02-08T19:32:53+01:00
Czy chcesz nosić mundurek?
Masz jakiej uwagi dotyczące wygladu mundurków?
Myślisz, że to dobra decyzja aby wprowadzic mundurki do naszej szkoły?