Prawdziwy HIT! rozwiąż to zadanie a dostaniesz 45 pkt!
Treść;
Dlaczego do bierzmowania wybrałem imię Igor? Czym on mi imponuje? Chodzi o to, że chce wziąć imię Igor ale nie wiem czym on mi imponuje xD plz HEPL ME :) z góry dzięki za pomoc.
PZDR

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T19:37:19+01:00
Igor był jednym z prawdziwych chrześcijan, którego imię zasłynęo z budowy pierwszej dużej cerkwi. W dosłownym znaczeniu imienia domyślamy się i-gor,i goreje w nas siła, wiara, potęga i sprawiedliwość.Bardzo trafne imię opiekuna bierzmowania

Pozdrawiam:
Patrykkxd
2010-02-08T21:46:39+01:00
Imię to jest złożone z członów: Ing-, prawdopodobnie pochodzącego od imienia jednego z bogów germańskich może dlatego ;p