Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T19:35:05+01:00
Uznam,Rugia,Fechmarn,Sylt,Fohr,Nordstrand,Pellworm,Poel,Borkum,Norderney,Mainau, Riether Weder,Helgoland,Herrenchiemsee,Vilm,Neuwerk
2010-02-08T19:38:37+01:00
Rugia , Borkum , Fehmarn , Wyspy Fryzjerskie , Helgoland , Mainau , Neuwerk , Pellworm , Wyspy Północnofryzjerskie , Sylt , Vilm , Uznam , Wyspy Wschodniofryzjerskie , Ziegenwerder .