Odpowiedzi

2010-02-08T19:32:29+01:00
Połóż cienką listewkę na biurko 1/2 niech będzie w powietrzu.
Połóż na to cienki płat gazety (np Super Express, Rzeczpospolita) i uderz z całej siły w koniec listewki ( w powietrzu)

wynik? listewka się złamie w pół, gazeta będzie cała :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T19:34:19+01:00
Zależy w której klasie jesteś ale możesz sprubować czegoś takiego:

weź 4-5 calowego gwoździa i obwiń go oizolowanym drutem (kablem) od główki gwoździa do samego końca. końce kabla podłącz do baterii (lepszy by był zasilacz) i spróbuj przyciąnąć tym gwoździem coś metalowego np. pinezkę. działa na 100% ja 6 dostałem ;p
  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T19:35:23+01:00
Znam parę z elektryczności i innych rzeczy:
1. Chusteczką do nosa potrzyj linijkę lub plastikową rurkę do napoju i zbliż do skrawków papieru.

2. Trzymając metalową łyżkę przez chusteczkę, potrzyj ją drugą chusteczką i zbliż do skrawków papieru.

3. Naelektryzowaną rurkę do napojów zbliż do łyżki, a łyżkę do skrawków papieru.

4. Wsyp szczyptę soli na kartkę papieru. Sprawdź czy rurka jest sucha. Potrzyj ją chusteczka i zbliż do kryształków soli.