Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T19:32:42+01:00
Potwierdzenie ważności rozbioru poprzez przekupienie lub zastraszenie senatorów. Potwierdzenie praw kardynalnych. Powołanie Rady Nieustającej. Ustawienie Komisji Edukacji Narodowej.
1 5 1
2010-02-08T19:34:31+01:00
Wbrew pozorom na sejmie, którego sama nazwa świadczy o głównym postanowieniu, nie tylko podpisano zgodę na pierwszy rozbiór Polski.
Innymi postanowieniami są m.in. założenie KEN-u, czyli Komisji Edukacji Narodowej-najlepiej zarządzanej oświacie w całej Europie; powołano Radę Nieustającą