Odpowiedzi

2009-10-10T15:08:06+02:00

1/5 z 25 to 5 osób.
x-liczba dziewcząt
y- liczba chłopców

x+y=25 -->x=25-y
y-x=5

x=25-y
y-(25-y)=5

x=25-y
2y=30
y=15

x=10

Odp:W tej klasie jest 10 dziewcząt, i 15 chłopców
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-10T15:12:02+02:00
x-chłopcy
y-dziewczynki

dane:
1/5 z 25= 1/5*25=5 różnica
x-y=5
x+y=25
szukane:
x,y=?



x-y=5
x+y=25

x=5+y
5+y+y=25

x=5+y
2y=20

x=5+y
y=10

x=15
y=10
2009-10-10T18:06:16+02:00
X- to chłopcy
y- to dziewczynki

dane:
1/5 z 25= 1/5*25=5 różnica
x-y=5
x+y=25
szukane:
x=?
y=?

x-y=5
x+y=25

x=5+y
5+y+y=25

x=5+y
2y=20

x=5+y
y=10

x=15
y=10

Odp: Chłopców jest 15, a dziewczynek 10.