Odpowiedzi

2010-02-08T19:38:47+01:00
Cp=20%
ms=?
mr=1000g
(Cp*mr):100% = ms
(20%*1000g):100% = ms
200g=ms
mr=1000g
ms=200g
mw=800g (1000-200)
NOWE:
Cp=5%
ms=200g
mr=?
mr=(ms*100%):Cp
mr=(200g*100%):5%
mr=4000g
ms=200g
mw=3800g
Odp: Dolac 3800g wody,


Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T19:44:01+01:00
Cm=(ms/mr)*100%
20%=(ms/1000g)*100%
20000/100=ms*100
ms=200

5%=(200/mr)*100%
5mr=20000
mr=4000
mr=ms+ma
ma=4000-1000
ma=3000
Odp: należy dolać 3000g wody