Które z poniższych zdań są prawdziwe.?:
a) jednomiany x²y², xy² są podobne
b) wyrażenie x×( razy) x² można zapisać w postawi x³
c) Wyrażenie 3x²-x²+ y można zapisać w postaci 3 + y
d) Wyrażenie 4b² - 3b² + 1 ma zawsze wartość dodatnią.
Kurde.. weźcie pomóżcie. Jakby co to z polsiego jestem do usług. ;]]

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T19:33:12+01:00
POprawne to B i D
26 4 26
można wyjaśnienie
wyjaśnij to dam 5 pkt
ak
ok
najprościej to sprawdzić podstawiając jakąś liczbę za niewiadome ;)
2010-02-08T19:33:57+01:00
B) i d) są prawdziwe
22 4 22