Odpowiedzi

2010-02-08T19:42:21+01:00
P=a2

objaśnienie 2 za jednostką czyli za cm, dm i m to do kwadratu czyli piszesz ją u góry

a)
do 10 cm
P= (10cm) 2
P= 100cm2

b)
do 4,5 dm
P= (4,5dm)2
p= 20,25 dm2

c)
do 3,2m
P=(3,2m)2
P=10,24m2
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T19:42:32+01:00
1 kwadrat
bok = 10cm

P= bok do kwadratu
P= 10cm² =100 cm²

2 kwadrat
bok= 4,5 dm

P= 4,5²dm =20,25 dm²

3 kwadrat
bok= 3,2m

P=3,2²m =10,24 m²
1 3 1