Odpowiedzi

2010-02-08T19:44:14+01:00
A)30-0=30
30*4=120minut
120min=2h
12:00-2h=10:00

B)a to na której połkuli E czy W

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T19:53:09+01:00
A) 1 stopień = 4 min
30 stopni = 120 min = 2 godz
12 - 2 = 10
jest godzina 10

b)jeżeli na półkuli wschodniej:
12godz + 52 min = 12:52
jeżeli na zachodniej
12 godz - 292 min = 7:08

c) wschód:
12 godz + 1 godz 44 min = 13:44
zachód:
12 godz - 334 min = 6:16

d) wschód:
12 godz + 10 godz = 22:00
zachód:
12godz - 760 = 23:20