Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T19:44:51+01:00
Argumenty za:
1. Poznanie wiele ciekawostek na temat stworzeń żyjących niegdyś na naszej planecie, wzbogacenie swojej wiedzy geograficznej, biologicznej i historycznej, rozrywka

Argumenty przeciw:
1. Pracochłonna robota, archeolog dużo czasu spędza na nogach, jego praca zajmuje dużo czasu (przy tym najcześniej robi to samo przez cały ten długi czas), szybko się brudzi
4 2 4
2010-02-08T19:45:28+01:00
Uważam, że praca archeologa jest ciekawa ponieważ jest pełna przygód. Można dzięki niej rozwijać naukę o przeszłości, poznawać historie świata i człowieka. Dostarcza także adrenaliny, np. przy odkrywaniu grobowców faranów, które podobno zostały zaklęte aby nikt nie mógł naruszyc ich spokoju. Jest bardzo przydatna dla człowieka. Dzieki niej mozna duzo podróżować i poznawac kulture innych państw. Minusem tej pracy jest długotrwałe pozostawanie na nogach. Pochłania ona dużo czasu i energii.
9 4 9