Podczas Mszy świętej modlimy się "z Aniołami i Archaniołami oraz ze wszystkimi chórami niebios". Pamiętaj o obecności wysłanników Bożych. Ułóż własną modlitwę do swojego Anioła Stróża.
Prosiłabym aby było to niezbyt rozległe ale też niezbyt krótkie.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-10T16:48:16+02:00
Aniele, przyjacielu mój
Zostałam powierzona tobie w opieke.
Od mojego pierwszego płaczu do ostatniego tchu.
Bądź zawsze przy mnie i prowadź mnie na dobrą drogę.
Błagam Cię.
Stróżu mój kocham Cie
i dziękuje za wszystkie z twojej strony uproszczenia
Amen

Taką ja napisałam modlitwę i dostałam za nią szóstkę
2009-10-10T16:50:40+02:00
Aniele Boży, jesteś moim stróżem i przyjacielem. To Ty pomagasz mi każdego dnia i jesteś obok mnie. Tobie ufam i wiem że zawsze mogę na Ciebie liczyć. Dajesz mi siłę i pewność siebie, pomagasz w codziennych trudnościach. Bądź zawsze przy mnie, abym stawał się pokornym sługą jedynego Pana i Boga- Jezusa Chrystusa. Dziękuję Ci za każdą chwilę, którą spędzasz blisko mnie i za to, że zawsze mogę na Ciebie liczyć.
2009-10-10T17:07:21+02:00
Kochany Aniele
Chcę z Tobą porozmawiać
i przedstawić Tobie moją prośbę
abyś czuwał przy mnie cały czas
Wiesz pzecież jak dużo robie codziennnie
niebezpiecznych rzeczy,które mogą źle się skończyć
Proszę cię wobec tego o to
abyś całe moje życie spędził
trzymając mnie w swoich objęciach