Odpowiedzi

2010-02-08T19:46:18+01:00
Cesarstwo rzymskie upadło ponieważ:
-nie rozwijała się gospodarka
-podboje
-nie rozwijał się handel
74 1 74
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T20:44:22+01:00
-najazdy barbarzyńców i ich sukcesy
-walki wewnątrz kraju o władzę i tron cesarski
-coraz mniejsza wydajność ziemi, upadek rolnictwa i rzemiosła
-nakładanie coraz większych opłat na mieszkańców imperium
-powstawanie miast barbarzyńskich w obrębie Cesarstwa Rzymskiego
-państwo jest zbyt duże
32 4 32