Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T19:47:13+01:00
W zeszycie ma takie:

epizodyczność budowy
kompozycja otwarta
łączenie wątków fantastycznych i realistycznych
synkretyzm konstrukcji
7 2 7
2010-02-08T19:48:29+01:00
to rodzaj literacki przystosowany do wystawiania na scenie. tekst podzielony jest na poszczegulne role, bohaterowie posługują się monologami i dialogami, jest tez tekst potocznyb tzw. didoskalia. dramat jest podzielony na akty i sceny. dramat dzieli sie na komedie i tragedie.
8 2 8