Odpowiedzi

2010-02-08T19:46:34+01:00
Powieść przygodowa - jedna z głównych odmian gatunkowych powieści XVIII wieku, wywodząca się pierwotnie z opisów,dzienników podróży i pamiętników. Fabułę powieści przygodowej stanowią przede wszystkim zdarzenia rozgrywające się w czasie podróży do nieznanych często egzotycznych krain; ich celem zaś jest dostarczenie odbiorcy rozrywki oraz przekazanie stosownej światopoglądowej nauki moralnej a nawet dydaktycznej i edukacyjnej.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T19:46:49+01:00
Powieść przygodowa - powieść, która wywodzi się z opisów, dzienników podróży i pamiętników. Opisane są w niej przygody, dzieje. Celem tych opowieści jest dostarczenie odbiorcy rozrywki.

;))
1 5 1
2010-02-08T19:52:04+01:00
Najpopularniejszy gatunek epicki, utwór prozatorski i narracyjny.