Odpowiedzi

2010-02-08T19:48:07+01:00
Brak podobieństwa natarcia innego państwa na nasz kraj, ze względów wiary i jedność.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T19:48:37+01:00
Dawało to takie korzyści ,że najczęściej przyjmując chrześcijaństwo łączyli się (tworzyli klany) z innymi plenieniami .A drugą korzyścią było to ,że inne plemiona nie mogły ich napadać pod pozorem ,,krzeszenia chrześcijaństwa"
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T21:58:12+01:00
Że najczęściej przyjmując chrześcijaństwo łączyli się (tworzyli klany) z innymi plenieniami .A drugą korzyścią było to ,że inne plemiona nie mogły ich napadać pod pozorem ,,krzeszenia chrześcijaństwa"