Odpowiedzi

2010-02-08T19:50:13+01:00
Pewnego razu gdy pinokio szedł do szkoły przechodził koło zaczynajacego się teatru marionetek bardzo chciał tam wejsc ale nie miał pieniędzy na bilet postanowił sprzedać swoje ksiązki aby kupic bilet.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T19:54:33+01:00
Zły uczynek pinokia to :
Jak uciekł od swojego (ojca)
nie był posłuszny .
lecz zmienił sie i zamienił sie w dobrego chłopca