Odpowiedzi

2010-02-08T19:51:09+01:00
-Zjedzenie przez innego Drapieżnika; -na oceanie mogą nie wytrzymac Przelotu, wpaśc do wody i sie utopic, Paśc z Glodu
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T19:53:53+01:00
Wędrujące ptaki mogą zabłądzić. Mgła, deszcz lub wiatr z innego niż zazwyczaj kierunku mogą zmylić zwierzęta. Silne wiatry mogą znieść lecącego ptaka z obranego kierunku. Dla większości z nich skutki zboczenia z kursu są katastrofalne. Inne niebezpieczeństwa to zderzenie z lecącym samolotem, bądź zaplątanie się w przewody wysokiego napięcia i porażenie prądem.
12 4 12
2010-02-08T20:01:45+01:00
-głód
-wichura (zniesienie z kursu)
-zranienie lub upolowanie przez drapieżcę
-zamarznięcie w drodze
-zderzenie z samolotem
-zastrzelenie przez myśliwych
-choroba

9 4 9