Odpowiedzi

2010-02-08T19:51:16+01:00
2010-02-08T19:54:36+01:00
* to jest razy (mnożenie)
x/3+1=5/6+x/2 |*6
6*x/3+6*1=6*5/6+6*x/2 <----- 6 sie poskracają z liczbami na dole w ułamku
2x+6=5+3x
2x-3x=5-6 <----- przenosze x na lewo i zmieniam znaki
-x=-1 | *(-1)
x=1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T19:55:07+01:00
X/3+1=5/6+x/2 /*6

6*(x/3)+6*1=6*(5/6)+6*(x/2) ****
2x-3x=5-6
-x=-1
x=1

1¾=7/4

****Jak to napiszesz w ułamku to sie fajnie skróci i powstanie to co w linijce nizej