Odpowiedzi

2010-02-08T19:52:10+01:00
Hiobowe wieści- wieść o jakimś złym,strasznym wydarzeniu

Wczoraj przyszła do mnie Ola i przyniosła mi hiobowe wieści.
8 4 8
2010-02-08T19:52:19+01:00
Hiobowa wieść czyli przerażająca wiadomość :)
Wczoraj dotarła do mnie hiobowa wieść o zbliżającej się kartkówce :)

pozdrawiam
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T19:53:13+01:00
Hiobowe wieści - zla wiadomosc , wiadomosc o tragedii , nieszczesciu

np; zdanie
Lakoniczna informacja , że zlotowka znowu oslabila swoj kurs dolara , byla dla inwestorow gieldowych zaiste hiobowa wiescia .
12 4 12