Odpowiedzi

2010-02-08T19:54:39+01:00
Warto podróżować po świecie, żeby się czegoś nauczyć.Podróże za granice mogą być bardzo interesujące i pouczające. a tagże pobudzają wyobraźnie.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T19:55:54+01:00
Warto podróżować dlatego że mozna zwiedzić wiele ciekawych miejsc i wiele się nauczyć.Można też dowiedziec sie dużo żeczy o przyrodzie historii czasami nawet o religi.
2010-02-08T19:57:41+01:00
Nie wiem czy dobrze radze ale poczytaj tutaj , moze coś wyczytasz ciekawego ;)

http://www.sciaga.pl/tekst/41427-42-podrozowac_jest_warto