Odpowiedzi

2009-10-10T15:55:21+02:00
Na planecie tej znajdowały się dwa czynne wulkany i jeden wygasły, baobaby (chwasty), które musiał systematycznie wyrywać oraz róża, którą pokochał.
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-10T16:07:54+02:00
Na planecie Małego Księcia znajdowały się dwa czynne wulkany i jeden wygasły, baobaby , które Maly Ksiaze systematycznie wyrywać oraz róża, którą pokochał, podawał jej wodę i osłaniał parawanem przed zagrożeniami, zabawiał rozmową...
7 3 7