Odpowiedzi

2010-02-08T19:56:40+01:00
-Bezgranicznie ufac Bogu
-Pozwolic, aby to Bóg decydował to co dla nas jest najlepsze
-Powiedziec TAK na wezwanie
-byc pokornym
-starac sięunikac grzechu
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T19:59:59+01:00
Moim zdaniem powinnismy być tak samo oddani Bogu opiekować sie nim to znaczy nie stwarzac mu cierpienia starac sie jak najmniej grzeszyć i pomagac byc dobrym dla ludzi prowadzić ich dobra droga zycia nie ta zła ktora prowadzi nas diabeł lecz anioł stróz Maryja to matka nasza opikuje sie wszystkimi mi tez opiekujmy sie rodzina a nawet pomagajmy obcym np. przeprowadzic niewidomego przez ulice momuc w przeniesieniu siatek to moje opinia
13 3 13
2010-02-08T20:21:33+01:00
Powinniśmy być oddani Bogu, tak samo jak oddana Bogu była Maryja. Sądzę że Maryja jest dobrym przykładem na życie. Nie żyła za bogato. A cieszyła się z najmniejszej drobnostki. Modliła się codziennie, nie tylko za siebie ale również za innych. My też tak jak ona powinniśmy się modlić za innych. I kochać innych tak jak to ona potrafiła.


Mam nadzieję że pomogłam,
Pozdrawiam ;)
11 3 11