Wilk zobaczył zająca w odległości 200m i zaczął go gonić z prędkością 20 m/s.W tym samym czasie zając zobaczył wilka i zaczął uciekać z prędkością 15 m/s.Do bezpiecznej nory miał 300m. Czy zając zdoła uciec przed wilkiem ?

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T19:58:50+01:00
Nie może dotrzeć bo nie zdąży.

bieg wilka
20-->40-->60 i to jest ile metrów pokonuje w ciągu następnych sekund
bieg zająca
15-->30-->45 to tez

spotkali by sie na 45 metrze drogi według moich obiczeń
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T20:09:10+01:00
Bieg wilka
20-->40-->60 i to jest ile metrów pokonuje w ciągu następnych sekund
bieg zająca
15-->30-->45 to tez
1 5 1