Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T20:02:35+01:00
W ten szczególny dzień są z tobą wszyscy: rodzice, dziadkowie, znajomi. Pamiętaj, że wszyscy bardzo Cię kochamy i zawsze będziesz naszym oczkiem. Nie jesteś już małolatem leż osobą dorosłą, która uczy się jak żyć. Niech przebywanie z Tobą będzie przyjemnością i radością jak dotychczas, a twój szczery uśmiech zawsze poprawia humor innym :)
Dziękuję
4 5 4
2010-02-08T20:04:35+01:00
Drogi Jubilacie...Drodzy Goście

Zebraliśmy się tu, by uczcić urodziny -Rafała.
Jest on dla mnie ważną osobą, jest moim przyjacielem... Od małego uwielbiałam się z nim bawić, zawsze mnie wspierał... Możemy na siebie liczyć. Jestem z niego dumna, że nie stracił wiary w siebie, i żyje pełnią życia...
Rafale...Dzisiaj twoje urodziny.Życzę Ci wszystkiego co najlepsze... Żebyś złapał gwiazdkę z nieba, i był szczęśliwy jak dotąd. Nie sposób opisać moich życzeń ponieważ są zbyt wielkie :) Lecz życzę Ci miłości, zdrowia, i wszystkiego co najlepsze.

STO LAT!
3 4 3