Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T20:02:28+01:00

Asertywność to:
* umiejętność wyrażania opinii, krytyki, potrzeb, życzeń, poczucia winy,
* umiejętność odmawiania w sposób nieuległy i nieraniący innych,
* umiejętność przyjmowania krytyki, ocen i pochwał,
* autentyczność,
* elastyczność zachowania,
* świadomość siebie (wad, zalet, opinii),
* wrażliwość na innych ludzi,
* stanowczość.
Jest to umiejętność nabyta.
2 5 2
2010-02-08T20:02:54+01:00
ASERTYWNOŚĆ OZNACZA ODMUWIENIE CZEGOŚ, NIKOGO NIE ONRAŻAJĄĆ.