Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T20:02:21+01:00
2010-02-08T20:02:33+01:00
Po to żeby ciasto urosło i nie było małe.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T20:03:57+01:00
Drożdze dodaje się do ciasta aby ciasto urosło np nie dobre by było zwykłe ciasto gdyż było by zbyt cienkie a gdyby dać za dużo tego Ciasta było by nie smaczne ,drożdże dodają pewnego rodzaju smaku i jakby nadmuchują ciasto co dodaje smaku
1 3 1