W wigilię otrzymałeś zaproszenie od angielskiego gentlemana na herbatę z mlekiem. Wiesz o tym że pije się ją zawsze o 17:00. Samolot z warszawy do londynu masz o 15:00 Czy zdąrzysz z nim wypić herbatkę? Lot trwa 2 godziny. Odpowiedz tak lub nie i podaj godzinę przylotu.

3

Odpowiedzi

2010-02-08T20:03:46+01:00
Nie.Dolecisz o 17.00 więc nie zdążysz do niego dojść/dojechać.
2010-02-08T20:05:15+01:00
Nie , ponieważ przylecisz o 17.00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T20:05:29+01:00
Tak ponieważ godzina przylotu to 16.00

Miedzy Polską a Londynem jest 1 godzina różnicy .

No i to jest tak :
Warszawa - 15.00
Londyn - 14.00

Lot trwa 2 godziny.
Więc dojedzie na 16.00 i zdąży :)
1 5 1