Odpowiedzi

2010-02-08T20:30:45+01:00
Podaj reakcje otrzymywania kwasu:
*chlorowego (I)
Cl2O + H2O =2 HClO
*chlorowego (III)
Cl2O3 + H2O =2 HClO2
*chlorowego (V)
Cl2O5 + H2O =2 HClO3
*chlorowego (VII)
Cl2O7 + H2O =2 HClO4
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T22:59:40+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
*chlorowego (I)
Cl₂O + H₂O--->2HClO
*chlorowego (III)
Cl₂O₃ + H₂O--->2HClO₂
*chlorowego (V)
Cl₂O₅ + H₂O--->2HClO₃
*chlorowego (VII)
Cl₂O₇ + H₂O--->2HClO₄
6 3 6