Odpowiedzi

2010-02-08T20:31:03+01:00
W mieście panuje model rodziny 2+1 czyli rodzice i dziecko, rodzice nie potrzebują więcej dzieci, gdyż są zajęcie własną karierą, natomiast na wsi dzieci są potrzebne do pomocy w gospodarstwie rolnym, dlatego na tym terenie jest wyższy współczynnik przyrostu naturalnego.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T20:33:50+01:00
Ludność miejska:
-model rodziny 2+1
-wzrost aktywnosci zawodowej kobiet
-konsumpcyjny tryb zycia
-duza liczba zwiazkow nieformalnych
-brak pracy, mieszkan, ulatwien socjalnych - ludzi nie stac na dzieci
-strach przed utrata pracy

ludnosc wiejska
-model kulturowy
-nizsza swiadomosc seksualna
-model wielodzietnej rodziny
3 4 3