Odpowiedzi

2010-02-08T20:07:34+01:00
Gęstość zaludnienia w Polsce jest różna gdyż np na Śląsku jest największa ponieważ są kopalnie jest dużo przedsiębiorstw i łatwo znaleźć pracę w innych rejonach gdzie pracy może być mniej ludzie bez pracy nie będą się osiedlali .Dużo osób znajduje się również na granicach są to najczęściej emigranci
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T20:08:44+01:00
Przyczyny:
1.chęć zarobku
2.szukanie lepszych warunków materialnych
3.szukanie lepszych warunków do życia
4.wędrówka za pieniędzmi
5 1 5