Uporządkuj przymiotniki w kolejności od najsłabiej do najmocniej wyrażających daną cechę. Ponumeruj je:
a) ..... Silny
........ Potężny
........ Mocarny
........ Wszechmocny
b) ..... Przyjemny
......... Fantastyczny
......... Miły
......... Cudowny
c) ...... Piękny
......... Ładny
......... Uroczy
......... Wspaniały
d) ..... Okropny
.......... Koszmarny
.......... Brzydki
.......... Nieładny
Dam naj;)

3

Odpowiedzi

2010-02-08T20:08:51+01:00
A) ....1. Silny
........2 Potężny
........ 3Mocarny
........ 4Wszechmocny
b) ....4. Przyjemny
.........2 Fantastyczny
.........1 Miły
.........3 Cudowny
c) ...... 4Piękny
.........1 Ładny
.........2 Uroczy
......... 3Wspaniały
d) ....3. Okropny
..........4 Koszmarny
..........2 Brzydki
.........1. Nieładny
16 3 16
2010-02-08T20:09:06+01:00
A)1,3,2,4
b)3,1,4,2
c)2,3,1,4
d)4,3,1,2
10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T20:12:03+01:00
A)
1 Silny
2 Potężny
3 Mocarny
4 Wszechmocny
b)
1 Przyjemny
.2 Miły
3 Fantastyczny
4 Cudowny
c)
1 Ładny
2 Piękny
3 Uroczy
4 Wspaniały
d
1 Nieładny
2 Brzydki
3 Okropny
4 Koszmarny
-------------------------------
przyjemny ustawiłam na I miejscu na drugim miły, gdyż "miły" kojarzy mi się z czymś osobistym. Chociaż wg mnie, te dwa słowa trudno uszeregować


18 4 18