Odpowiedzi

2010-02-08T21:23:29+01:00
Mam nadzieję, że jeszcze tam jesteś
Więc, wyobraź sobie, że masz przed sobą ten graniastosłup jedenastokątny.
Skoro ma jedynaście wierzchołków w każdej podstawie i dwie podstawy ( jedną niewidoczną ), to musi mieć wierzchołków niewidocznych - 11
Co do krawędzi to będą wszystkie krawędzie jednej podstawy - 11 - i 11 krawędzi bocznych - (te które widzisz na rysunku) 7
A ściany to jedna podstawa i 11ścian bocznych - siedem ścian bocznych = 4 ściany boczne
Czyli mamy 11 niewidocznych wierzchołków, 15 niewidocznych krawędzi i 5 niewidocznych ścian
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T21:26:44+01:00
POLICZ TYLNIE KRAWĘDZIE I PODSTAWE=6 ŚCIAN
POLICZ ILE MASZ Z TYŁU MASZ TYCH KRAWĘDZI I POSTAW TAM TAKIE KRESKI GDZIE ODDZIELA SIE KOLEJNA KRAWĘDŹ=9
POLICZ ILE MASZ MASZ OD KOŃCA WIERZCHOŁKÓW=4
(NA PRZODZIE ODLLICZ SOBIE 7 I WYJDZIE CI KTÓRE TO TE WIERZCHOŁKI KTÓRYCH NIE WIDAĆ]
MAM NADZIEJE ŻE CI EYTŁUMACZYŁAM:]
1 5 1