Podaj lata tych wydarzeń :
Koronacja Kazimierza Wielkiego ( ostatniego króla z dynastii Piastów)
Chrzest Polski
Mieszko I - księciem polskim
Koronacja Bolesława Chrobrego
Testament Bolesława Krzywoustego
Koronacja Władysława Łokietka
Zjazd gnieźnieński

2

Odpowiedzi

2010-02-08T20:10:38+01:00
Chrzest polski -966r
koronacja bolesława chrobrego-1025r
zjazd gnieżnieński- 1000r.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T20:14:49+01:00
Koronacja Kazimierza Wielkiego ( ostatniego króla z dynastii Piastów)-1333
Chrzest Polski -966
Mieszko I - księciem polskim -ok 960
Koronacja Bolesława Chrobrego -od 992 roku, pierwszy koronowany władca Polski
Testament Bolesława Krzywoustego -od 1138
Koronacja Władysława Łokietka -20 stycznia 1320
Zjazd gnieźnieński -7 marca a 15 marca 1000
1 5 1