Odpowiedzi

2010-02-08T20:13:44+01:00
Recytacja Zygiera na języku polskim
2010-02-08T20:15:53+01:00
Było to na języku polskim, gdy Zygier zaczął recytować Pana Tadeusza
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T20:16:31+01:00
Było to podczas lekcji polskiego. Do skzoły przybył nowy uczeń. Nazywał sięBernard Zygier. Uczęszczał on kiedyś do szkoły w Warszawie. Zosta wyrzucony za nadmierny patriotyzm, a w tamtych czasach postawa patrioty była nie do pomyślenia. Lubował sięon bowiem w polskiej literaturze. Właśnie podczas tej lekcji nauczyciel, który był Polakiem, ale nie zależało mu na prowadzeniu lekcji m.in dlatewgo, ze bał sierusyfikatorów zaczął go pytac o to, co umie. Myślał, ze nic. Ten jednak wiedział wszystko o Polskich opoeatach, a szczególnie A. Mickiewiczu. Wyrecytował RetudęOrdona i wtedy wszyscy zaczęli płakac, nawet nauczyciel.