Z niżej wymienionych imion męskich wypisz jedno lud dwa, które kojarzy Ci się z; kochającym ojcem- wzorowym mężem - troskliwym opiekunem - dobrym pracownikiem; Jakub, Tadeusz, Marek, Marcin, Józef, Bartłomiej, Tomasz, Stanisław, Wojciech, Mojżesz, Abraham, Jan, Zachariasz, Zacheusz. Uzasadnij, dlaczego podkreśliłeś/łaś właśnie te imiona, lub dopisz inne według własnego uznania.

3

Odpowiedzi

2010-02-08T20:15:14+01:00
Marek ponieważ miło brzmi i kojarzy mi się z kochającym ojcem- wzorowym mężem - troskliwym opiekunem - dobrym pracownikiem.
2 1 2
2010-02-08T20:16:01+01:00
Kochającym ojcem- Marcin Stanisław
wzorowym mężem -Tomasz Tadeusz
troskliwym opiekunem - Bartłomiej Mojżesz
dobrym pracownikiem- Jakub Abracham
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T21:17:59+01:00
Według mnie kochającym ojcem mógłby być Józef, ponieważ troskliwie opiekował się Maryją i Jezusem.

Troskliwym opiekunem mógłby być Mojżesz, ponieważ wyprowadził żydów z Egiptu.

Dobrym pracownikiem mógłby być nie wymieniony Noe, ponieważ mimo wszelkich niedogodności wypełnił zadanie Boga.

Abraham zasługiwał na miano wzorowego męża, ponieważ w czasie swojego długiego życia cały czas żył z żoną w spokoju i milości.
4 3 4