Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T13:03:51+01:00
M - marki
d - dolary

m = 240+60%d
2d+5*(240+60%d) = 69200

m = 240+60%d
2d+1200+3d = 69200

m = 240+60%d
5d=68000 /:5

m = 240+60%d
d= 13600

m= 240 +0,6*13600
d= 13600

m= 8400
d=13600
2010-02-09T13:05:53+01:00
X- dolar
y- marka

2x+5y=69200
240+60%x=y

2x+5y=69200
6/10x-y=-240 /razy 10

2x+5y=69200 / razy 2
6x-10y=-2400

4x+ 10y= 138400
6x-10y= -2400
10x=136400 / :10
x=13640
2x 13600+5y=69200
5y=69200- 27280
5y= 41920 /:5
y= 8400
x=13600