Odpowiedzi

2010-02-08T22:31:42+01:00
Zbiory z działki pana Jana to 42¼kg warzyw, w tym 14½kg pietruszki, 19¾kg marchewki,5⅘buraków oraz cebula. Ile kgilogramów cebuli wyrosło na działce pana Jana.

wszystkie warzywa - 42¼ kg = 42,25 kg
pietruszka - 14½ kg = 14,5 kg
marchew - 19¾ kg = 19,75 kg
buraki - 5⅘ kg = 5,8kg
cebula - x kg

x = 42,25 - (14,5 + 19,75 + 5,8)
x = 42,25 - 40,05
x = 2,2 kg

Odp Pan Jan zebrał 2,2 kg cebuli
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T22:37:15+01:00
Wyrosło dokładnie 2,20 kg. cebuli:)
1 5 1