Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T20:20:38+01:00
Poniewaz jast najblizej rownika. jest bardzo ciepło. nie ma sorowcow
2010-02-08T20:28:23+01:00
1. Mieszkańcy Afryki posługują się ok. 490 językami. Niemożność wzajemnego zrozumienia się utrudnia integrację i hamuje rozwój kontynentu.
2.W wyniku różnic plemiennych, nierozstrzygniętych problemów granicznych i etnicznych (kulturowych - obyczajowych i religijnych) powstaje wiele konfliktów, które również niekorzystnie wpływają na rozwój gospodarczy całego kontynentu.
3 niestety nie znam ;)