Odpowiedzi

2010-02-08T20:28:49+01:00
X-marka........13500*0,6+300=8400
y-dolary.......13500

x=60%y+300
5x+4y=96000

5*(0,6y+300)+4y=96000
3y+1500+4y=96000
7y=94500
y=945000:7
y=13500

Proszę i liczę na najlepsze oczywiście;D i za to że jestem first
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T20:32:57+01:00
D- dolary
m- marki

4d+5m=96000
m=300+0,6d

4d+5*(300+0,6d)=96000
4d+1500+3d=96000
7d=96000-1500
7d=94500
d=13500
m=300+ 0.6*13500
m=300+8100
m=8400

m=8400
d=13500