Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T20:31:59+01:00
Panie Boże,
Jesteś ze mną codziennie, dlatego pragnę prosić Cię, byś dał mi siłę i mądrość w pokonywaniu codziennych trudności. Proszę wskaż mi drogę do Twojego Syna, Jezusa Chrystusa i umacniaj mnie w wierze każdego dnia. Amen


Wymyślałam na poczekaniu, może Ci się przyda;)
2 5 2
2010-02-08T21:15:10+01:00
Panie Jezu chcę tobie podziękować za to, że jesteś żywy i słuchasz każdą moją modlitwę i prośbę. Widzisz wszystkie moje problemy i trudności. Chcę cię prosić żebyś dał mi siłę i moc na każdy dzień abym nie upadła pod moimi problemami. Wiem Jezu ,że ty mnie kochasz taką miłością , że człowiek nie jest w stanie sobie tego wyobrazić, Jezu daj mi wiarę , ty jesteś moją podporą i skałą ,bez ciebie świat byłby nikim.
Musirz uwierzyć w to że Jezus żyje, i pójść za nim!!!!!!!!!!!!!!!, abyś mogłas przeżyć i życ całe życie z Bogiem.


2 4 2