Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T20:22:40+01:00
Polskie

* Ogólnopolski Festiwal Filmów Afrykańskich "Afrykamera" (kwiecień)
* Cieszyn - Kino Na Granicy (kwiecień/maj)
* Cieszyn - Wakacyjne Kadry (lipiec)
* Festiwal Filmowy "Kino Niezależne Filmowa Góra" - Bielsko-Biała, Kostrzyn nad Odrą, Tarnów, Zielona Góra, Zgorzelec; Berlin, Biała Cerkiew, Edynburg; (lipiec-sierpień)
* Filmostrada - festiwal objazdowy
* Gdynia - Festiwal Polskich Filmów Fabularnych (wrzesień; w 2010 roku - maj)
* Gdynia - Transvizualia (październik)
* Jelenia Góra - Festiwal Filmów Komediowych i Niezależnych "Barejada" (wrzesień)
* Ińsko - Ińskie Lato Filmowe (sierpień)
* Katowice - Festiwal Filmów Kultowych (maj)
* Katowice - Festiwal Sztuki Filmowej "Celuloid, Człowiek, Cyfra"
* Katowice - Węgiel Student Film Festiwal (kwiecień)
* Koszalin - Festiwal filmowy - Młodzi i Film (czerwiec)
* Kraków - Krakowski Festiwal Filmowy (maj/czerwiec)
* Kraków - Międzynarodowy Festiwal Filmowy "Etiuda&Anima" (listopad)
* Telewizyjny Festiwal Filmowy Kręci się... (lipiec, sierpień)
* Lądek-Zdrój - Przegląd Filmów Górskich im. Andrzeja Zawady (wrzesień/październik)
* Lubomierz - Ogólnopolski Festiwal Filmów Komediowych
* Łagów - Lubuskie Lato Filmowe (czerwiec/lipiec)
* Łódź - Camerimage Film Festival (listopad/grudzień)
* Łódź - Ogólnopolski Festiwal Mediów Człowiek w Zagrożeniu (listopad)
* Opole - Festiwal Filmowy Opolskie Lamy (kwiecień)
* Poznań - Międzynarodowy Festiwal Filmów Młodego Widza "Ale Kino!" (grudzień)
* Rzeszów - Multimediafestiwal Filmów Optymistycznych Happy End (październik)
* Sopot - Sopot Film Festival
* Świnoujście - Świnokino
* Tarnobrzeg - Bartoszki Film Festival (sierpień)
* Tarnów - Tarnowska Nagroda Filmowa (maj)
* Toruń - Toruń Film Festival (październik)
* Toruń - Lato Filmów (kiedyś w Kazimierzu Dolnym, lipiec)
* Warszawa - Planete Doc Review (maj)
* Warszawa - Warszawski Międzynarodowy Festiwal Filmowy (październik)
* Warszawa - Festiwal Filmowy "Watch Docs" (grudzień)
* Warszawa - Międzynarodowe Forum Niezależnych Filmów Fabularnych Oskariada (marzec/kwiecień)
* Warszawa - Konkurs Amatorskich Filmów Licealnych KAFLA
* Warszawa - Sztuka Dokumentu (listopad)
* Wrocław - Era Nowe Horyzonty (lipiec)
* Wrocław - Festiwal Kina Amatorskiego i Niezależnego KAN (kwiecień)
* Września - Ogólnopolski Festiwal Sztuki Filmowej "Prowincjonalia" (luty)
* Zwierzyniec - Letnia Akademia Filmowa (sierpień)
* Zielona Góra - Festiwal Filmowy Kino Niezależne Filmowa Góra (lipiec-sierpień)

Zagraniczne

* Awinion (Francja) - Festiwal Filmowy w Awinion
* Cannes (Francja) - Festiwal Filmowy w Cannes (maj)
* Berlin (Niemcy) - Festiwal Filmowy w Berlinie (Berlinale) (luty)
* Edynburg (Wielka Brytania) - Festiwal Filmowy w Edynburgu
* Karlowe Wary (Czechy) - Festiwal Filmowy w Karlowych Warach (lipiec)
* Karlowe Wary - Fresh Film Festival International student film festival (sierpień)
* Locarno, (Szwajcaria) - Festiwal Filmowy w Locarno (sierpień)
* Montreal, (Kanada) - Montreal World Film Festival (sierpień)
* Moskwa (Rosja) - Międzynarodowy Festiwal Filmowy w Moskwie (czerwiec)
* Park City (USA) - Sundance Film Festival
* Praga i Brno – Czeski Gejowski i Lesbijski Festiwal Filmowy "Mezipatra"
* Rotterdam (Holandia) - International Film Festival Rotterdam
* San Sebastián (Hiszpania) - Festiwal Filmowy w San Sebastián (wrzesień)
* Teplice nad Metují (Czechy) International Mountaineering Film Festival Teplice nad Metují
* Toronto - Festiwal Filmowy w Toronto
* Wenecja (Włochy) - Międzynarodowy Festiwal Filmowy w Wenecji (wrzesień)
* Walencja – Festiwal Kina Śródziemnomorskiego w Walencji
* Pusan (Korea Południowa) - Międzynarodowy Festiwal Filmowy w Pusan
2 3 2
2010-02-08T20:27:00+01:00
Festiwale Filmowe w Polsce:

* Festiwal Filmowy "Watch Docs"
* Festiwal Filmowy w Karlowych Warach
* Festiwal Filmowy w Toronto
* Festiwal Filmowy w Wenecji
* Festiwal Filmów Polskich w Los Angeles
* AFF-Era Filmowa
* Afrykamera
* Ale Kino! (festiwal)
* Festiwal Antropologii Wizualnej ASPEKTY
* Festiwal Filmów Komediowych i Niezależnych BAREJAda
* Camerimage
* Festiwal Sztuki Filmowej "Celuloid, Człowiek, Cyfra"
* Festiwal Dialogu Czterech Kultur
* ENEMEF
* ENEMEF w Warszawie
* Era Nowe Horyzonty
* Etiuda & Anima
* Europejski Festiwal Filmowy
* Europejski Festiwal Filmowy Integracja Ty i Ja
* Explorers Festival
* Festiwal Filmowy "Watch Docs"
* Festiwal Filmów Kultowych
* Festiwal Muzyki Filmowej w Krakowie
* Galeria Wzgórze
* Grudniowy Akademicki Przegląd Artystyczny
* Festiwal Dobrego Humoru
* Festiwal Sztuki Jidysz
* KAN
* Konkurs Amatorskich Filmów Licealnych KAFLA
* Koszaliński Festiwal Debiutów Filmowych "Młodzi i Film"
* Krakowski Festiwal Filmowy
* Krakowski Festiwal Górski
* Lato Filmów
* Letnia Akademia Filmowa
* Międzynarodowe Dni Filmu Dokumentalnego "Rozstaje Europy"
* Międzynarodowy Festiwal Szkół Filmowych i Telewizyjnych MEDIASCHOOL
* Międzynarodowy Katolicki Festiwal Filmów i Multimediów Niepokalanów
* Młode Kino Europejskie w Toruniu
* OFFELIADA
* Ogólnopolski Festiwal Mediów Człowiek w Zagrożeniu
* Planete Doc Review
* Prowincjonalia
* Przegląd Filmów Górskich im. Andrzeja Zawady
* Quest Europe
* Slot art festiwal
* Solanin Film Festiwal
* Sopot Film Festival
* Spotkania z Filmem Górskim
* Tarnowska Nagroda Filmowa
* Telewizyjny Festiwal Filmowy Kręci się...
* Telewizyjny festiwal Kult Off Kino w TVP Kultura
* Trento Film Festival
* Międzynarodowy Festiwal Kultury Hiszpańskojęzycznej "Viva Flamenco"
* Wakacyjne Kadry
* Warszawski Międzynarodowy Festiwal Filmowy
* Węgiel Student Film Festiwal
* Złote Mrówkojady
* ŻubrOFFka
1 1 1