Odpowiedzi

2010-02-08T20:23:07+01:00
Po prostu wpisz w google walentynki- obrazki
2010-02-08T20:23:16+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T20:25:46+01:00
Http://www.view-card.com/Kartki-Kartka-Kartke-PL/Walentynki-Kartki-na-Walentynki-Prezent-na-Walentynki-Serca-na-Walentynki/

http://www.plus.pl/rozrywka_i_informacje/esemesowe_lowe/walentynkowe_obrazki/

http://www.walentynki.co.uk/html/kartki-walentynkowe.htm

http://shrek2pl.bloog.pl/id,3410145,title,Milosne-Obrazki-na-walentynki,index.html?ticaid=699bd