Odpowiedzi

2010-02-08T20:30:06+01:00
2-2, 1
4-2, 4, 1
6-3, 6,1, 2
8-8, 1, 2,4
12-1, 12, 2, 3, 4, 6
15-1, 15, 3, 5
32-32, 1, 16, 2, 4, 8,
28-1, 28, 2, 14, 4, 7,
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T20:30:09+01:00
1wszystkie dzielniki liczby:
2: 1,2
4: 1,2,4
6: 1,2,3,4,6
8: 1,2,4,8
12: 1,2,3,4,6,12
15: 1,3,5,15
32: 1,2,4,8,16,32
2.Wszyskie dzielniki liczby 28 to: 1,2,4,7,14,28
2010-02-08T20:45:44+01:00
Zadanie 1
2 -> 1,2
4-> 1,2,4
6 -> 1,2,3,6
8 -> 1,2,4,8
12 -> 1,2,3,4,6,12
15 -> 1, 3, 5, 15
32 -> 1,2,4, 8, 16,32


zadanie 2
28 -> 1,2,4, 7,14,28