Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T20:30:18+01:00
* Klaus Badelt
* Tony Cora
* Vladimir Cosma
* Tish Daija
* Ferdinand Deda
* Limoz Dizdari
* Edmund Meisel
* Harold Faltermeyer
* Pjetër Gaci
* Anja Garbarek
* Norbert Glanzberg
* Tonin Harapi
* Rona Hartner
* Tasim Hoshafi
* Feim Ibrahimi
* Alberto Iglesias
* Angel Illarramendi
* Anton Karas
* Jesper Kyd
* Kujtim Laro
* Daniel Licht
* Mendi Mengjiqi
* Najwa Nimri
* Aleksandër Peçi
* Graeme Revell
* Miklós Rózsa
* Gustavo Santaolalla
* Edward Shearmur
* Howard Shore
* Petr Skoumal
* Martin Smolka
* Max Steiner
* Władimir Szainski
* Alfred Schnittke
* Ulver
* Vangelis
* Gabriel Yared
* Aleksandr Zacepin
* Çesk Zadeja
* Hajg Zaharian
* Hans Zimmer
2010-02-08T20:30:39+01:00
Tish Daija
Ferdinand Deda
Limoz Dizdari
Edward Shearmur
Howard Shore
Petr Skoumal
Martin Smolka
Max Steiner
Władimir Szainski
Alfred Schnittke
2010-02-08T20:31:24+01:00
Edmund Meisel,Rona Hartner,Feim Ibrahimi,Alberto Iglesias,,

Edward Shearmur
Howard Shore
Petr Skoumal
Martin Smolka
Max Steiner
Władimir Szainski