Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T20:35:31+01:00
Maryja ma duży wkład w historię Polski. Nazywa się ją nawet "Królową Polski". Wielu ludzi miało objawienia, że Maryja poleciła im ogłosić się Królową naszego narodu. Czyniła i czyni ona cuda dla naszego kraju. Podczas potopu szwedzkiego, w czasie obrony Jasnej Góry mówi się, że dodała ona naszym skrzydeł i nie pozwoliła na przejęcie Jej Kościoła.
Jan Paweł II uważał Matkę Boża, jako swoją matkę, była dla Niego tak ważna.


Przeczytaj i uwzględnij to w notatce :)
37 3 37
2010-02-08T21:07:09+01:00
Moim zdanie Polacy darzą Maryję czcią, ponieważ Maryja była osobą dobrą. Była dziewicą do końca swoich dni. Była czysta jak łza. Maryja porodziła Syna.. Syna, który zbawił cały świat. Maryja jest Matką wszystkich ludzi. Pomaga każdemu kto tylko poprosi Ją o pomoc w modlitwie. Matka Pana Jezusa jest w naszym życiu bardzo ważna. Kiedy mamy jakieś kłopoty wspiera nas duchowo.
92 4 92