Przyżądy służące do mierzenia wielkosci fizycznych :
to jest krzyżówka wiec bede podawala na ile literek ) .

długości - na literek 7
siły - 9
czasu - 5
temperatury - 9
objętości cieczy - na 15 z przerwą po 8 .
masy . - 4 .

daje najlepszą. ; )

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T20:31:33+01:00
1 linijka
2 siłomierz
3 zegar
4 termometr
5
6 waga
2010-02-08T20:33:20+01:00
1 linijka
2 siłomierz
3 zegar
4 termometr
5 waga mohra
6 waga