Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T20:35:30+01:00
Józef to prawdziwy absolut(dyktator).
On ujrzał angieła(anioła).
Miód pitny się wylał i powstała makuła(plama).
Danka przyniosła nam nowe rąbki(chustki).
Narysuj wagociąg(prostą prostopadłą)!
Usłyszałem wczoraj wspaniały żalm(psalm).

Mam nadzieję, iż pomogłem. Pozdrawiam i liczę na najlepszą!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T20:35:46+01:00
Dzisiaj zapaliłem ogń (ogń – ogień)
otroczyc idze do sklepy (otroczyc – chłopczyk)
ale jest dzisaj ożloda (zła pogoda)
kupiłem dzisaj poduszkę z pilgu (pilg- pierz)
weszliśmy wczoraj na płonine (płonina góra)
ale pada służ(słuz-snieg)