Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T20:44:05+01:00
Www.chomikuj.pl/G20 tam masz wszystkie testy więc sobie sprawdź ja tez korzystam z tych testów właśnie będę miała niedługo i nam pan daje zawsze to samo
2010-02-08T20:56:28+01:00
Na sprawdzianie zw mojej szkole było wytłumaczyć pojecia przemysł usługi urbanizacja itp. zwiazane z tym tematem. Trzeba było podać czynniki które wpływają na rozwój usług i przemysłu. Moga byc takze pytania typu co to jest przemysł lekki i przemysł ciężki. Nie wiem jak jest w twojej szkole ale w mojej więcej niż było mówione na lekcji i co jest w podreczniku nigdy nie było wymagane.. Pozdr)